Min hest har tabt sig en del hvilket var tiltrængt. Så har han i vinteren stået stille og blevet lidt fedet op igen, og nu begynder vi så stille at bygge muskler op igen og ride.
Men jeg er meget i tvivl om mit udstyr stadig passer.
Jeg ved jeg kan få en sadelmager ud - men jeg stoler ikke rigtig på sådan nogle mere da de fleste bare vil sælge :/
Så jeg tænkte på om der mon var nogle herinde som har forstand på udstyret og derfor måske kunne komme ud og hjælpe mig eller jeg kunne komme til dig med hest og udstyr..
Jeg bor ved Bramming/Holsted.