Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 En til at tjekke udstyret?
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 10:57

Min hest har tabt sig en del hvilket var tiltrængt. Så har han i vinteren stået stille og blevet lidt fedet op igen, og nu begynder vi så stille at bygge muskler op igen og ride.

 

Men jeg er meget i tvivl om mit udstyr stadig passer.

 

Jeg ved jeg kan få en sadelmager ud - men jeg stoler ikke rigtig på sådan nogle mere da de fleste bare vil sælge :/

 

Så jeg tænkte på om der mon var nogle herinde som har forstand på udstyret og derfor måske kunne komme ud og hjælpe mig eller jeg kunne komme til dig med hest og udstyr..

 

Jeg bor ved Bramming/Holsted.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så du vil hellere....
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 11:16

... stole på en komplet fremmed, som kun er vant til at omgås eget udstyr - end at stole på en fagmand, der ikke laver andet end at kigge på fremmede heste og deres sadler?

Okay, det er jo dit valg ;)

 

Min bedste (og eneste) anbefaling er at ringe til en sadelmager.

En ordentlig sadelmager er ikke bare ude på at sælge nyt - han/hun tjener såmænd ligeså meget på at tilpasse det du har.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan jo starte
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 11:23

Du kan jo starte med at få et besøg af sadelmageren, altså gøre det klart, at der ikke nødvendigvis skal laves en omstopning.

 

Måske er I et par stykker der kan slå jer sammen om at dele kørslen?

 

Jeg tror det er det bedste sted at starte og så kan du gå videre med træningen med god samvittighed.

 

Så jeg er enig med Sif



Mvh. Sanne

Jeg synes skimler er smukke - og har en fuks

Jeg vil gerne ride ud på ture - jeg har en KYLLING!

Jeg vil gerne have en lidt kraftig hest med noget hovskæg - jeg har en lille DV hopppe

Hm ....

0
0
Svar på denne tråd
 
 dftrtert
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 12:23

Hej...

 

Jeg vil anbefale dig at kontakte Gredstesbro Rideudstyr. Indehaveren

 

er sadelmager jytte Andersen, Hun er fantastisk dygtig.

 

Butikken ligger tæt i området, hvor du bor...

 

Held og lykke med det...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 12:38

Kan godt se I har en pointe. Men ja, stoler vel bare på andre ;) He he.

 

Ja prøver at kontakte hende eller måske TIKA..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider