Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hvem til foder
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 19:39
hejsa

jeg står og har brug for lidt gode råd..

jeg har en dv hoppe som jeg vil give noget foder hvor hun bliver lidt mere aktiv men hvilket foder gør det..??

kan nogen give mig en ide til noget foder der vil kvikke min lidt doven hoppe op...

mvh annika
0
0
Svar på denne tråd

Hvad foder
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 20:42
du med nu???

Bimboe

Der hvor volden går ind, går forstanden ud.

0
0
Svar på denne tråd

jeg foder med
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 20:49
hel havre og fiberlux
0
0
Svar på denne tråd

Hvor meget
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 21:49
af hver...?

Det brude jo dække din hest ind, hvis du vel og mærke giver efter foreskrifterne.

Måske fungere din hest ikke så godt på fiberlux!?

Bimboe

Der hvor volden går ind, går forstanden ud.

0
0
Svar på denne tråd

PAVO foder
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 21:58
der er et foder produkt som hedder pavo og det er så dodt,de har foder til alle heste og alle typer.du kan finde forhandler på nettet,jeg mener den hedder hestefoder pavo.dk
0
0
Svar på denne tråd

Struktur E
Forfatter: 
Dato:  30-07-2004 00:18
Hej..

Hvis du skal kvikke din hest op, så foder med Struktur E fra st. Hippolyt. De bliver "peppet" af det, det er et kanont tilskudsfoder.
Men læs om produktet på deres hjemmeside...
Jeg ved bare de bliver friske af det!
0
0
Svar på denne tråd

jeg bruger raket
Forfatter: 
Dato:  30-07-2004 11:17
Min vallak, som ellers aldrig mangler energi, er gået hen og blevet lidt sløv. Så jeg er begyndt at fodre med et tilskudsfoder, der hedder raket, hvilket består af vitaminer og mineraler som ´de har behov for. Jeg er blevet det anbefalet af flere fra min stald og ved de bruger det i en konkurrencestald i området. Det koster ca. 120 kr for 25kg, så det er billigt og tror du kan købe det de fleste steder. Håber du finder ud af det :-)
0
0
Svar på denne tråd

i gamle dage, har jeg hørt...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2004 12:21
fandtes hverken raket - fiberlux - Pavo - travo eller vitamintilskud mig her og der - og alle vegne..

der fik hesten noget havre. (du ved nok, kornsorten der vokser op af jorden) ..helt uden mystik og alverdens "vældigt nødvendige" tilsætningsstoffer der koster en krig..

Så kom der krudt i måsen...

Så kunne man pløje, harve og køre i skoven og slæbe store træstammer 12 timer om dagen...

Men i dag kan man ikke have en hest der rider jævnligt, uden den skal fyldes med alverdens allergifremkaldende og kunstigt fremstillet crap, hvis fornemste formål er at få dig til at give en formue, for vitaminer og mineraler som hesten har kunnet få naturligt de sidste 10.000 år...

Ja ja - jeg ved det, ethvert foderstoffirma med respekt for dem selv kan sagtens levere dig en foderplan hvori deres ingredienser er vigtige og absolut uundværlige for at din hest kan ligne dem på billederne i deres brochurer.. Men hesten er altså opfundet længe før de kom til..

Nåh.. det var et lille weekend opstød.. mange af de her fodertilsætninger og vitaminblandinger er sikkert ok, men meget af det får kræet allerede igennem korn, hø, halm, frisk græs og måske et skvæt madolie?

Sådan lidt som når vi selv tager vitaminpiller og i virkeligheden burde spise nogen flere grøntsager, du ved...

God weekend!

En rigtig hest er en Land-Rover!

Eller noget andet der kan bremses... Prrrhhh ;-D

Hvem fa´en er Monty Roberts???

I would like to have an english motto here (or just some very cool lyrics from a song) but english is not my best :-(
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider