Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Ved biotinkur ophør
Forfatter: 
Dato:  28-02-2012 15:01

Hej HN.

 

Pt giver jeg min hest en biotin kur, eller rettere et tilskud i foderet fra Havens...

Hovene er ved at være fine, men så er mit spørgsmål ,om der er nogen herinde der ved om bare bare må holde med det, eller om man skal trappe ud på en eller anden hensigtsmæssig måde???

Spørgsmålet er jo lige om kroppen i højere grad selv skal igang med at producere igen, eller om det egentlig ikke har noget at sige i den sammenhæng...??

 

Håber på nogle der kender lidt til området, der kan svare på dette :-)

 

 

MVH Jannie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kontakt producenten.
Forfatter: 
Dato:  28-02-2012 19:20

Jeg syntes du skal kontakte producenten af det produkt du bruger. De kender deres produkt bedst, og ved om det er bedst at gøre det på den ene eller anden måde.

Personligt vil jeg altid trappe stille og roligt ud af det. Uanset hvad for et tilskud vi snakker.


** Trine M. Heide **


Foderplaner laves. Kig forbi min hjemmeside.

 

Mangler du billeder af gamle varmblodshingste?

Kig forbi min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider