Hej HN.
Pt giver jeg min hest en biotin kur, eller rettere et tilskud i foderet fra Havens...
Hovene er ved at være fine, men så er mit spørgsmål ,om der er nogen herinde der ved om bare bare må holde med det, eller om man skal trappe ud på en eller anden hensigtsmæssig måde???
Spørgsmålet er jo lige om kroppen i højere grad selv skal igang med at producere igen, eller om det egentlig ikke har noget at sige i den sammenhæng...??
Håber på nogle der kender lidt til området, der kan svare på dette 
MVH Jannie