Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

pleje af helt nye læderstøvler
Forfatter: 
Dato:  28-07-2004 21:45
jeg har været så heldig at finde et par helt nye dressur læderstøvler på markeds pladsen og de er lige kommet ind af døren, og inden jeg tager dem i brug ville jeg lige høre jer om hvordan og hvorledes jeg behandler dem inden jeg tager dem i brug?

:)Trine og hesterne :)

0
0
Svar på denne tråd

Sådan her
Forfatter: 
Dato:  28-07-2004 22:10
Jeg ville give dem en omgang Blue Hors læderrens og så en en gang Kieffer læderfedt..! Sådan holder mine ihvertfald sig godt..! :-D

Mvh Helle

0
0
Svar på denne tråd

Giv dem
Forfatter: 
Dato:  28-07-2004 22:55
ENDELIG ik læderfedt. Det duer simpelthen ikke. Tag heller og giv dem en ordenligt omgang lædersæbe i stedet for...

"Stor er den som ved alt, men større er den som ved, hvor han skal finde svar."

Min MSN er Pernille.nordborg@ofir.dk Bare tilføj mig hvis du har lyst
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også....
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 07:08
lige købt helt nye læderridestøvler ( cavallo ) og i forretningen sagde de at man IKKE skal bruge lædersæbe og læderfedt, men helt almindelig sort skocreme, da de bliver for bløde af de læderplejemidler man bruger til sadel og hovedtøj....

Når de er mudrede kan man tørre dem af med en fugtig klud eller svamp...

Så det råd har jeg tænkt mig at følge...
Tina & Anastasia
{>
0
0
Svar på denne tråd

hej Snulvin
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 07:59
Jeg giver alle ret her.Jeg behandler skaftet med skosværte også foden , men inden så giger jeg mine læderfedt i kanten,for når jeg har redet og hesten skal skylles så,kan de jo blive våde og så beskytter læderfedt bedre , især når jeg ikke lige får støvlerne af inden !Mvh Graven
En rigtig hest er en Oldenborger !
0
0
Svar på denne tråd

læderfedt i starten
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 09:34
Giv læderfedt i starten ved anklerne og på foden. Det gør som rigtigt skrevet ovenfor læderet mere blødt. Det er klar fordel, når støvlen skal forme sig efter foden. Skaftet skal falde sammen ved anklen og siderne skal give sig lidt i bredden. Det går hurtigere, når du giver læderfedt.
Skaftet skal have sværte, som almindelige sko. Det samme skal hele støvlen, når den har tilpasset sig din fod.

Venlig hilsen

Mia F.
0
0
Svar på denne tråd

Mia F.......
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 09:38
Kunne jo godt være man skulle overveje at give dem lidt fedt, så de blev lidt hurtigere bløde, for hold da op, hvor er de stive at ride i... Plejer at ride i jodphur støvler og leggings, så det er noget af et skifte.... ;-)

Bare i foden??
Tina & Anastasia
{>
0
0
Svar på denne tråd

hmmmm...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 10:31
Så kunne man vel bare sige: Vil du have en blødere støvle kan du smørre den ind i læderfedt...

Hvis ikk: Kun brug skosværte...

Eller som "Graven" skriver.. ;-D

Bruger nu kun skøsværte til mine..¨

(y)= Stol på dine heste, for de er sQ de bedste! (y)
-Især Sussi og Zivaldo, hi hi.. {>

SUSSI:

S: smuk.
U: uundværelig!
S: Sød.
S: Skøn!
I: I love U Sussi...

ZIVALDO:

Z: zuper.
I: (ihmm?, he he)
V: vidnunderlig!
A: anderledes!
L: lækker
D: dejlig!
O: os love U Zivaldo, he he..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider