Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Bidløse trenser?
Forfatter: 
Dato:  16-02-2012 14:55

Hej alle HN'er :-)

Jeg sidder og overvejer lidt at skaffe en bidløs trense. Men hvilken slags synes I er bedst? Hvilke erfaringer har I med de forskellige bidløse trenser?

På forhånd tak for svar :-)

Venlig hilsen Matilde.

Søger min røde hoppes fortid, ca. 160 cm. købt af hestehandler, se evt. billederne på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Bidløse trenser....
Forfatter: 
Dato:  17-02-2012 09:13

Hej Matilde....

Jeg kan helt klart anbefalde den som Barefoot sælger en hvor den har 2 funktioner, dvs at den kan rides med bid og uden.... Den kan dog kun fås i sort.... Men jeg kan helt klart anbefalde den, den er genial

Den minder lidt om en kapsun og Monty Robbers Dually-grime.... Dually-grimen er også god at ride med...

Jeg har en sidepull men dette fungerede ikke for mig..... Min hoppe bryder sig ikke om at den strammer, og tager hovedet op, derfor begyndte jeg at ride med Dually-grimen og derefter den fra Barefoot...

-Julie

0
0
Svar på denne tråd

Barefoot acorn sidepull
Forfatter: 
Dato:  17-02-2012 19:28
Hej

Kan varmt anbefale Barefoot Acorn trensen. Den er lækker og blød i læderet. Utrolig smuk trense som er yderst dejlig at ride med.
Men du må jo prøve dig frem... Jeg har også en soft hackamore og en bomulds sidepull, også fra Barefoot. Det hele passer godt til mine to krikker. Men de er også så nemme og lydhør :) Skal lige siges at jeg mest rider ture, evt. lille hop, hvis der skulle være et væltet træ eller andet. Så ved ikke hvordan disse bidløse løsninger ville være til dressur og anden baneridning.

God fornøjelse

Hilsen m
0
0
Svar på denne tråd

Orbitless
Forfatter: 
Dato:  18-02-2012 22:55

Jeg har fo nylig anskaftet en Orbitless "trense". Synes den fungerer rigtig fint i modsætning til de traditionelle bidløse trenser :-).

Du kan evt. læse mere her: www.orbitlessbridle.co.uk/ index.html

Mange hilsner fra

Lise Andersen

www.designforpets.dk

Lækkert tilbehør til hunde og katte!

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

Forhandler af Probiotic LIVE Hundefoder

0
0
Svar på denne tråd

side-pull
Forfatter: 
Dato:  19-02-2012 00:02

Hej

Prøv at tjekke denne debat fra igår, "Bidløs trense?", der har jeg givet mit lange svar og anbefaling :-)

..Tanja-Victoria >>

[L] Älä milloinkaan sä unelmaasi jätä,

kuule ääntä sen ja löydät huomisen [L]

Circle Y sadel sælges BILLIGT!

¤ Mit forfatter arbejde ¤ Min Blog ¤

0
0
Svar på denne tråd

Bidløse trenser
Forfatter: 
Dato:  19-02-2012 19:05

Hej!

Jeg har selv redet med bidløst trense, og ville nu ikke anbefale det, men det kommer jo meget an på hvilke temperament din hest har. Min islænder er meget rolig, men han kunne godt fornemme at han havde mere frihed, og udnyttede den, ved at sætte farten op så jeg havde svært ved at stoppe ham i, både udenfor og i ridehus. Han smed mig faktisk også af engang i skoven, hvor han bare satte i fuld galop, og så kunne jeg ikke holde mig fast og røg af . Derfor skiftede jeg til med bid.

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider