Overvejer at købe foder i Tyskland (sunder lügum), men de har ikke brogårdens sixteen+ som jeg normalt fodrer med, men de har marstall senior plus.
Så er der nogen der har erfaringer med dette foder? gerne i forhold til sixteen kender ikke selv spor til marstall, men kan se at man kan spare temmelig meget ved at købe dette i tyskland i forhold til brogården herhjemme