Ja så er den evige mandagshest kommet tilskade igen, igen igen...
I fredags er hun enten faldet eller blevet sparket på fold:
Nå dyrlæge ud, smertestillende, antibiotika og forbinding.
Lørdag -mandag så det rigtigt fint ud, minimal hævelse og det stoppede med at væske. benet var dog så varmt at det dampede i vinterkulden 
Idag så benet så sådanne ud:
Så dyrlæge ud igen og den endnu et skud pencillin med den største sprøjte han kunne grave frem.
Og så lige når det går rigtigt fremad med træningen efter endt genoptræning i Januar.. Jaja, Chosen er bare lidt øm og virker ellers til at nyde alt den kvalitetstid jeg bruger med at nusse om hende. Igen. (har nok den bedst poleret hest i stalden)
Da jeg har brug for lidt støtte her i endnu en skadesperiode vil jeg gerne høre fra alle de andre mandagsheste-ejere derude - Jeg ved I er der 