Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Sadelmageriet.dk eksklusiv Pressure Pad
Forfatter: 
Dato:  07-02-2012 07:11

Hej

 

Er der nogen der har erfaringer med sadelmageriet.dk i Ishøj der bruger eksklusiv Pressure Pad ? i deres sadeltjek i mine øre lyder det rigtig godt, men vil rigtig gerne høre jeres mening/erfaringer inden jeg kaster mig og vores sadel ud i dette :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaaaah
Forfatter: 
Dato:  07-02-2012 08:26

jeg brugte en pressure pad, og det endte ud i at blive rigtig dyrt, men også det bedste jeg har gjort for min hest.

 

jeg fandt ud af at begge de sadler jeg havde, som anden sadelmager havde sagt god for, OVERHOVEDET ikke passede.

 

det kan kun anbefales, men kun hvis du ønsker at se resultatet og gøre noget ved det der evt. skal gøres noget ved... efter pressure pad'en er du ikke lykkeligt uvidende mere, og viser det sig at sadlen ikke passer, er du i strenge træk tvunget til at gøre noget ved det i henhold til dyreværnsloven


ejer af skønne Apache!


www.kl-foto.webs.com

tag endelig et kig :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider