jeg brugte en pressure pad, og det endte ud i at blive rigtig dyrt, men også det bedste jeg har gjort for min hest.
jeg fandt ud af at begge de sadler jeg havde, som anden sadelmager havde sagt god for, OVERHOVEDET ikke passede.
det kan kun anbefales, men kun hvis du ønsker at se resultatet og gøre noget ved det der evt. skal gøres noget ved... efter pressure pad'en er du ikke lykkeligt uvidende mere, og viser det sig at sadlen ikke passer, er du i strenge træk tvunget til at gøre noget ved det i henhold til dyreværnsloven 