Hej alle sammen
Jeg er ved at købe hest i Rødekro, og skal derfor have fundet en dyrlæge dernede omkring, hvor den kan komme i handelsundersøgelse?
Jeg har overvejet Tinglev Dyrehospital meget, er det nogle i kender til og hvad synes i om dem?
Hilsen Cecilie.
P.S. Ejeren bruger selv Jens Kvist, så ham vil jeg ikkke bruge
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet