Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Dårlig mave hvorfor og hvordan????
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 21:51
Ja, mit problem er at lille aurora har tynd mave jeg har derfor prøvet med a38 3 gange dagligt i 7 dage og nu prøver vi med Zolac 2 gange dagligt og ja....det har hjulpet , men det er ikke helt væk endnu. hvad skal jeg nu finde på for at rette hendes lille mave op???(hun har ikke orm)

På samme fold går et andet lille føl der ikke har nogen problemer overhovedet. hestene går på døgn fold og har rigeligt med græs.

En god hest??? er en hest nogen holder af!!!

ikke for at lokke - men du tør ik´!!
0
0
Svar på denne tråd

kender det godt
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 22:30
Hej Sara

Min plag på 2år havde mere eller mindre diarre i 4 månder. Jeg prøvede alt!!!! Ormekure - A38 - frøloppeskaller og meget mere.

Så kom jeg i kontakt med en "urtedame", som også kunne noget med homøopati.
Hun sendte mig nogle urter samt nogle dråber (homøopati). Bare 3 dage gik der og så var det pjat over.

Jeg har også siden søgt hendes hjælp til at opbygge et meget svækket immunforsvar, også det gav synelige resultater.

Hendes hjemmeside er www.blomstermedicin.dk

God bedring med din lille gule hest

Fjordheste i min favn
GEDSØ
er mit navn

{>
0
0
Svar på denne tråd

dårlig mave
Forfatter: 
Dato:  28-07-2004 08:58
Har du prøvet med husk, som du kan købe på apoteket.
Det er selvfølgelig ikke en mirakelkur og jeg har aldrig prøvet det, men har en veninde hvis unghest led af det samme og dette hjalp lidt på det sammen med specialfoder ?:-)
0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  28-07-2004 09:17
et godt råd der har hjulpet adskillige føl og plage nu med at komme af med deres dårlige maver/diarre og det er på INGEN måder skadeligt for dem.
Du skal have fat i noget timian og bukkehornsfrø, det giver du den henholdsvis 1 og 1 1/2 spiseske af en gang i døgnet i max 5 dage.
Efter et par dage skulle det gerne være stoppet.
Den nemmeste måde at få det i sådan en lille basse er, at blande det med lidt a38 og så i en sprøjte.
Held og lykke med det.. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Bare en oplysning
Forfatter: 
Dato:  28-07-2004 15:00
"HUSK" er frøloppeskaller der er pulveriseret. Hos dyrlægen hedder det Psylivet.

Min lille plag skulle have 40g x 2 omdagen i ca 1 månede, det hjalp lidt men løste ikke problemet, der for prøvede jeg homøopati og urter og det hjalp.

Held og lykke
Fjordheste i min favn
GEDSØ
er mit navn

{>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider