Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Fysioterapeut
Forfatter: 
Dato:  27-01-2012 21:56

Hejsa,

Jeg ville gerne have kigget på min hests kæbe. Får snart en dyrlæge/tandlæge ud, og ville gerne have haft Kraniosakral terapi også, men det mener hun ikke går godt i spænd med bedøvelse.

Hvad har I haft en fys ude til, og hvordan har det hjulpet jeres? Vil gerne have jyskhestefys ud snart, uanset, men ville lige høre jeres erfaringer. :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  27-01-2012 21:58

haft fys ude til en let halt hest - haltheden tog hun ikke (Men det tror pokker - hesten havde ømme fusser Og det kan de trods alt ikke gøre ved) - til gengæld løsnede hun ryggen især og kæben på ham og sikke en forskel det gjorde på bevægelsen over ryggen!

Jeg kan udelukkende give (y) (y) (y) til fysioterapi til heste - har også haft til min store pony for nogle år siden og havde også rigtig fine resultater ud af det (y)

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

2-års shetlændervallak sælges.

4-års kat II pintovallak udlån eller salg.

0
0
Svar på denne tråd

Sidsel Sommer
Forfatter: 
Dato:  28-01-2012 11:33

Jeg har også brugt det med stor succes.

Jeg bruger Sidsel Sommer som både er fysioterapeut og kan kranio sekral terapi, og hun har hjulpet begge mine heste mange gange. Dog mest med låsninger og stivhed.

http://www.sidselsommer.dk

Vh Maria

Skønne Max og den smukke dameskimmel

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-01-2012 11:55

Jeg bruger også fys til min. Jeg kan ligeledes anbefale det. Jeg har klart kunnet mærke forskel efter jeg har haft hende på besøg. Min har døjet en del med et lidt skævt bækken. Efter 2 besøg har hun fået det rettet op og hun bevæger sig nu meget bedre igennem ryggen og er desuden blevet bedre i sidebevægelser. Jeg bruger desuden Rikke Riis fra Jysk hestefys.

Hun er rigtig dygtig og meget grundig

Hilsen Mette

Med den skønneste Come Back II hoppe

0
0
Svar på denne tråd

Karin Wyrtz
Forfatter: 
Dato:  29-01-2012 10:54

Hej

Jeg har brugt hestefys. Karin Wyrtz www.hestefys.dk

Hun er meget dygtig og jeg synes at det helt specielle ved hende, er hendes måde at forklare på. Hun forklarer hestens problematik på det niveau som ejeren kan forstå - ved man intet om anatomi, kan man stadig forstå hvad hun siger.

Derudover er hun ikke specielt dyr.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider