Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Foder plan hvor?
Forfatter: 
Dato:  20-01-2012 19:47

Hej,

Jeg skal have have lagt en ny foderplan - men mangler en uvildig til at gøre det.

Hvor har I fået jeres lagt?

Er det med eget valg af fodermidler og/eller har I fået hjælp til hvilke der ville være gode, hvad man kunne supplere med osv?

Og hvad var prisen?

Mvh

Elisabeth

Med de to dejlige drenge

Ichiro og Glenfiddich

Cacharel, mit hjertebarn, elsket aldrig glemt

Røde, min sjæleven, foraltid elsket foraltid savnet

Kun med hjertet kan man rigtig se

0
0
Svar på denne tråd

foderplaner....
Forfatter: 
Dato:  20-01-2012 21:00

Jeg har tidligere fået lagt foderplaner hos foderplan.dk. Nu lægger jeg dem selv.

Hvis ikke det er nogle meget besværlige ønsker du har, så skriv mig en mail, måske jeg kan hjælpe dig med at få lagt foderplanerne.

0
0
Svar på denne tråd

Der er en del...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2012 17:40

Der er flere, uvildige, personer herinde, som tilbyder at lave foderplaner.

Tanja fra foderplan.dk tilbyder det kun i lille udstrækning og koster kr. 200,- nu.

** Trine M. Heide **

Interesseret i at få lagt en individuel foderplan til din hest?

Mangler du billeder af gamle varmblodshingste?

Se her!!!

0
0
Svar på denne tråd

Foderplan :)
Forfatter: 
Dato:  21-01-2012 18:28

Jeg har PC Horse og har lagt en del foderplaner for folk :)

Send en PB for mere info :)

Med venlig hilsen

Zooropa - Anne

*** Impossible as they may seem
You've got to fight for every dream
'Cause who's to know which one you let go
Would have made you complete ***

0
0
Svar på denne tråd

Foderplan
Forfatter: 
Dato:  22-01-2012 15:19

Hejsa...

Jeg har før i tiden fået hjælp fra Brogaarden, sendte en mail vedr. fodring af føl. Dagen efter havde jeg en fuld beskrevet foderplan, i forhold til bygning. De er altid flinke til at hjælpe, og det kostede ikke noget........

Venlig Hilsen

Randi med de 3 vidunder-muler

0
0
Svar på denne tråd

hippologen.dk :)
Forfatter: 
Dato:  23-01-2012 19:39

Jeg har også skrevet en PB til dig med henvisning til samme person, men tænkte andre måske også kunne være interesseret :)

www.hippologen.dk tilbyder at lægge uvildige foderplaner. AK er uddannet agronom med speciale i hestfodring.

Det skal selvfølgelig nævnes, jeg kender AK privat, hvorfor jeg vil anbefale interesserede at kontakte hende, tage en snak og ud fra det, vurdere om det er noget, man kan bruge :)

I bund og grund kan jeg bedst lide en foderkonsulent, der ikke er låst fast på bestemte produkter, men kan komme med forslag og alternativer, der ligger inde for den pris kategori / transport radius, man har behov for.

Lady

0
0
Svar på denne tråd

jamen, så er det da også betalt
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 03:27

helt ærligt Ladybird - det er godt nok den dyreste løsning jeg har set længe.

Jeg synes det er helt fair at du anbefaler en person du kender privat, men måske skulle du lige advare om prisen.

jette

Horsemanship ridelejr i vinterferien

Opstaldning på midtsjælland

www.staldmoellegaarden.dk

Center for alternativ behandling

Naturopati til dyr

0
0
Svar på denne tråd

Der er mange forskellige
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 21:21

herinde og der er ingen tvivl om at de udd agronomer er dyrere (og sikkert også bedre) da det trods alt er det de er udd til.. De skal trods alt leve af det. Det er mere end jeg og andre "amatøre" skal..

Så er spørgsmålet om man gerne vil have en prof(som jeg tror på ligger inden med en

større viden end de fleste hestefolk herinde uanset interesse).. Eller om man kan nøjes med en amatør og dermed ikke få den store ekspertise der ligger bag en udd.

Pura Raza Española

http://www.staldrohan.com

LÆS MED PÅ BLOGGEN

Foderplaner laves mod bestilling. se hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

Bombom
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 23:50

Jeg vil gerne anbefalde min kære nabo, der hjælper mig med mine. (Efter hun donker mig i hovedet )

Jette-Stald Møllegården

Rytter søges til skøn 5års, 164 i stg, står ved Ugerløse 4350

Blev ejer af Dasiy - 28/01 2009

Blev ejer af Rastell - 07/05 2010

Mor til Sean - 23/07 2011

I er elsket mine drenge og tøs.

0
0
Svar på denne tråd

foderplan
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 13:49

Jette-Stald Møllegården: Ja selvfølgelgi koster det da at få en ydelse fra en der er uddannet til det. Det koster jo også at få en autoriseret elektriker til at komme ud og lave en stikkontakt, selvom du måske kan få naboen til at lave det gratis eller væsentlig billigere. Og du betaler vel også for at dyrlægen tjekker din halte hest, selvom du nok kan få naboen til at sige at den med stor sandsynlighed har fået en kodeledsforvridning. Som du kan se i min signatur er jeg også uddannet agronom lige som AK fra www.hippologen.dk (som jeg i øvrigt har studeret sammen med og kan anbefale) og jeg fatter simpelthen ikke at folk ikke vil bruge de penge det koster at få en proffesionel til at lave en foderplan til deres heste, men bruger en masse penge på alt mulig andet. Du kan sagtens få et foderfirma til at lave en foderplan og de fleste steder koster det ikke penge. Du kan også få en dyrlæge til at anbefale et fodermiddel til din hest, men i de fleste tilfælde har de altså meget lidt baggrund for at gøre det i forhold til en agronom (og jeg skriver de fleste tilfælde, for har godt nok set mange dårlige foderplaner som er lavet af en dyrlæge(og ja dyrlæger er gode til syge dyr og kan selvfølgelig anbefale foder ud fra dette)).

Men som trådstarter er inde på vil hun gerne have lavet en foderplan fra en uvildig person. Det tager da tid at høre om den enkelte hests behov ud fra alder, temperament, race, træningsniveau osv (evt. gennem kundebesøg). Oven i det bruger man da også tid til at sætte sig ind i de forskellige foderfirmaers sortiment, køber et foderprogram... osv osv. Alt koster i enten tid eller penge

Og ja jeg kan da også lave en foderplan, men det bliver ikke gratis. Trådstarter du skriver bare en PB

Cand. Agro.

0
0
Svar på denne tråd

Foderplanlægning
Forfatter: 
Dato:  26-01-2012 08:13

Jeg har lavet et regneark med hestens behov som udregner rest og opfyldelse. Man skal bare selv plotte værdier ind for foderet.. Var det noget?

Skriv PB hvis det er..

Guldheste haves og laves :-)

Dårligt temperement findes ikke, kun dårlig opdragelse

Hingsteplag Amadeus sælges

Unik vallak Marco 4 år sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider