er det en konstant hævelse?
Min quarter kan ind imellem have det når han kommer ind fra fold, hvis han har fået jord eller sådan noget ind i løbet af dagen, så kalker ørespytkirtlen til...-det går som regel væk efter en halv times tid på boks...-men kan afhjælpes hurtigere ved at tage noget citronsaft i en engangssprøjte og give det ligesom en ormekur... Det "afkalker" systemet igen og hævelsen falder hurtigt.
Hvis det er konstant hævede ganacher, lyder det som om der kan være noget andet... når det er kommet siden i sommers ihvertfald...
min gamle vallak var altid lidt tyk i ganacherne, hvilket ikke påvirkede ham under samling i dressuren, men der blev tit spurgt til det hvis vi fx skulle indsyne til dyrskue eller lign...