Ja, jeg skulle lige til at sige det samme som Line.
Hvis ikke det skal laves til foder, hvad pokker skal det så bruges til? Hvorfor skulle man så dyrke det, og høste det?
(Hvis der er giftige sprøjtemidler i kan det jo ikke bruges til hverken dyr eller mennesker??)
Sår landmændende ikke netop frøgræs, for at fodre med det?
Vores heste får frøgræshalm udover deres daglige hø/wrap, og de elsker det.
Det har den skønneste duft, når det er af en god kvalitet vel og mærke - for det svinger meget, men man kan hurtigt dufte om kvaliteten på frøgræsset er god.
Tror også at hestene ville æde det, hvis du strøer med det - ligesom nogle heste også æder alm. halm.