Hej.
Tusind tak for alle jeres svar.
Jeg har talt med dyrlægen og hun siger også varmeknopper.
Jeg skal vaske hende i klorhexidinvand og så - som nogle af jer også siger - vil det hjælpe med lammeskindsunderlag.
og selvfølgelig vaskes efter ridning, hvis hun har svedt, og altid rent underlag.
Jeg skulle dog ikke ride med sadel en uges tid, men derefter skulle det være ok at lægge sadel på selvom knopperne ikke var helt væk.
Alternativt kunne man sprøjte noget ind i knopperne, som ville få dem til at forsvinde.
Jeg ser tiden an med ovennævnte "behandling", men igen tak for respons.
Hilsen Vibeke.