Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Ny springsadel!
Forfatter: 
Dato:  12-01-2012 19:47

Hej HN :)

 

Jeg skal have ny springsadel, men er i tvivl om hvilken én der er bedst.

Er af min sadelmager blevet anbefalet Albion K2/albion kontrol, Kentaur springsadel eller trainer. Disse ville umiddelbart passe bedst til min hest, de hun er rimelig smal/spids i sadellejet..

 

Hvad er jeres erfaringer?? og har I evt. andre forslag?

 

Har tænkt lidt på en supreme, men kender den ikke rigtigt...?

 

På forhånd tak :)

 

 

Mvh

Mia

0
0
Svar på denne tråd
 
 Albion
Forfatter: 
Dato:  13-01-2012 07:13

Hvis jeg skulle købe ny springsadel, ville det klart blive en Albion Kontrol.

 

Dog kunne Traineren være et alternativ (1/2 pris af Albion). Jeg har ikke prøvet at ride i den, men synes den virker super lækker. Puderne ned mod hesten virker super lækre:)


Med venlig hilsen


Anja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Passier
Forfatter: 
Dato:  13-01-2012 08:23

Har købt en næsten ny Passier PSL - den er jeg super glad for. Mega blød at sidde i, god støtte og selvfølgelig i Passier kvalitet. Regner med at have sadel i rigtig mange år fremover. Den kan jo altid tilpasses en anden hest.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  15-01-2012 20:49

Tak for svarene :)

Har fundet mig en sadel - supreme, som passer rigtig godt til min hest ;)

 

Mvh. Mia

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider