Jeg har brugt Dangrønt´s produkter igennem rigtig mange år, og er super glade for dem.
Jeg bruger nu deres nye Gold, den med 20 % olie, og alle hestene spiser det med velbehag og stor fornøjelse.
Vi skiftede til den i sommers, fordi en af vores hopper generelt er lidt svært i huld, og specielt efter hun har været til hingst, selvom hun har eget foder med og adlibitum hø, og virker som om hun trives, så taber hun sig altid når hun er afsted.
Vi har prøvet majs og fiberpiller med ok resultater, men aftalte med dyrlægen vi i år skulle prøve at give hende ekstra meget lucerne op til Eliteskuet, og se om det ikke virkede ligeså godt, og det må jeg sige det gjorde, nok også bedre.
Jeg har tidligere på et ridecenter jeg var daglig leder for, brugt Dangrønt´s Fiberlux, og igen et super produkt, som virkede til ug, og flere af rideskole hestene fik faktisk ikke andet end det.
Brogaarden´s Fiber Performance, er der jo også kommet mere lucerne i, og det er også et rigtig godt produkt, som jeg også bruger her i stalden, som en aften godbid.
Til ovenstående hoppe, lavede jeg faktisk en blanding af 2/3 lucerne og 1/3 Fiber P, til de ekstra måltider hun fik, udover hendes almindelig foderinger, da lucerne alene godt kan være lidt kedeligt i hendes øjne, hun er ikke den mest "sultne" hest i verden.
Annette