vil lige høre jer ad, om Solanum E & Selen er flydende eller i pulverform? Og hvis det er flydende, er det så nemt nok at dosere, uden at det er for tyktflyddende og trælst?
Håber nogle kan hjælpe mig, da jeg er ved at finde ud af et godt produkt til min hests genoptræning, og jeg synes ikke jeg orker en træls olie, med mindre det er til at arbejde med. Ellers vælger jeg nemlig et produkt i pulverform