Hej HN'er
Har aldrig tidligere haft en hest med hingstetænder, men har nu opdaget at min miniaturevallak på 4 år har fået dem.
Han har været trænet i lange liner, været spændt for 4 hjulet vogn 4 gange i foråret og skal nu lære at gå for sulky.
Han har intet lavet der krævede bid i munden siden foråret, men da han den anden dag skulle have bid i munden, og jeg opdage hingstetænderne, reagerede han meget anderledes på biddet.
Han er normalt meget blød i munden, tager pænt imod biddet og reagerer generelt ikke på det, selvom der kan gå længere tid imellem.
Han er nu generelt irriteret over biddet, går imod det og trækker i mig.
Hvad er jeres erfaringer med hingstetænder?
Skal de ud eller blive??