Godaften. Jeg står desværre med en hest der har fået en form for forstoppelseskolik, og dyrlægen har været her 2 gange i løbet af i dag nu og give hende olie og smertestillende.
Jeg bryder min hjerne med hvad hun kan have fået kolik af og kom i tanke om at vi strøede nye halmpiller i går. Mange af vores heste kan godt tage en mundfuld eller to når der lige er strøet, så jeg tænker at det måske er det der er sket.
Er der mon nogen herinde der har oplevet koliktilfælde efter hesten har indtaget halmpiller?