Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Kan en hest få aids
Forfatter: 
Dato:  17-12-2011 21:44

Kan en hest få aids ???

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja hvis
Forfatter: 
Dato:  18-12-2011 00:27

den deler urene kanyler med en homoseksuel vallak


Mvh Janni

Tværing

Fra Vendssyssel

0
0
Svar på denne tråd
 
 AIDS..
Forfatter: 
Dato:  18-12-2011 01:28

er egentlig bare et udtryk for at immunforsvaret som følge af en ikke medfødt lidelse er fuldstændig i bund.. Det ekstremt dårlige immunforsvar giver såkaldt opportunistiske infektioner og cancerlidelser som stort set kun ses hos HIV patienter frit spil.. Men f.eks kan patienter med hjernelidelsen Huntingtons Chorea og visse leukæmiformer også udvikle AIDS uden dog at være smittet med HIV..

 

Der findes faktisk en hesteudgave af HIV der giver nogenlunde samme symptomer, men forhåbentlig har en ansvarlig hesteejer aflivet sin hest inden den udvikler AIDS.. Virus hedder Equine Infectious Anemia Virus (EIAV).

 

en.wikipedia.org/wiki/ Equine_infectious_anemia


VH,


MaggieMay


"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..



"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd
 
 æiogjhøiowyjwøp
Forfatter: 
Dato:  18-12-2011 22:48

JLH: Der fik jeg lige dagens grin, ha ha ha


Folealarm udlejes.

Trailer udlejes på Fyn.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider