ca. 2 deciliter til 100 g., siger hende, der fodrer min hest for mig - bruger vi mere vand end det, bliver det til suppe 
Det suger ikke nær så meget som fx roepillerne, som naboen får.
Mht. tiden har jeg spurgt min foderforhandler, som igen har ringet og spurgt firmaet, og de sagde 2-3 timer. Men hvis du prøver dig frem opdager du, at størstedelen af det bliver opløst indenfor rigtig kort tid, som en af de andre i tråden også skriver.
Min hest er i øvrigt helt tosset med det, hun har aldrig været sådan rigtig overbegejstret for at få serveret diverse andet foder, men det her, det er åbenbart særligt lækkert. Jeg synes nu, det ser temmelig klamt ud 