Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Travo Winter Lick kender i det?
Forfatter: 
Dato:  15-12-2011 07:44

Hej alle sammen.

Jeg har lige købt en slik spand til min hest,alle sagde jeg skulle købe den da ens hest spiser godt af den.
Men nu ville jeg lige høre hvad i synes om spanden?(Travo Winter Lick)

Min hest har slikket meget få gange på den :S

-Tenna

Hej alle sammen :) Vis i kender et godt opstaldningssted tæt ved 9575(Terndrup) må i rigtig gerne lige skrive en privat besked?Da jeg søger en sted til min dejlig hest :D

-Tenna

0
0
Svar på denne tråd

Unødvendigt
Forfatter: 
Dato:  15-12-2011 15:09

er min mening

Brug hellere pengene på at hesten får et vitamin/mineral produkt i foderet medmindre du fodrer med fuldfoder.

Mvh Janni

Tværing

Fra Vendssyssel

0
0
Svar på denne tråd

okey tak
Forfatter: 
Dato:  15-12-2011 15:41

Okay mange tak,men der hvor hun opstaldes foderes kun med valset byg og hø. Det var derfor jeg købte denne :)

Hej alle sammen :) Vis i kender et godt opstaldningssted tæt ved 9575(Terndrup) må i rigtig gerne lige skrive en privat besked?Da jeg søger en sted til min dejlig hest :D

-Tenna

0
0
Svar på denne tråd

Hvordan..
Forfatter: 
Dato:  15-12-2011 19:37

Jeg synes nu det ser smart ud med den spand der, men hvordan gør man- sætter man bare spanden ind til hesten i boksen eller hvordan?

- håndsyet og special designet læder.

0
0
Svar på denne tråd

Sådan fik jeg besked på
Forfatter: 
Dato:  15-12-2011 20:39

At gøre det.

Jeg skulle bare sætte spanden ind til hesten i boksen.

Hun står i boks fra 20.00-06.30 så der kan hun slikke alt det hun nu ville af den :) synes bare nu, hendes pels er blevet meget pæner :)

Føre var den mat. Go start <3

-Tenna

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  16-12-2011 12:31

Sådan en vil jeg også købe, det er da smart når man har hest opstaldet ude og desuden elsker min hest sliksten,

- håndsyet og special designet læder.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes også
Forfatter: 
Dato:  16-12-2011 18:41

det er smart :)

-Tenna

0
0
Svar på denne tråd

Winter Lick
Forfatter: 
Dato:  16-12-2011 19:53

Lyder da super smart.

Har slet ikke hørt om dem, det må da lige undersøges

Elskelig, kærlig & helt igennem ukompliceret all round 2`er pony udlånes til hestekyndigt & GODT hjem i nærheden af Næstved.

0
0
Svar på denne tråd

Nej tak
Forfatter: 
Dato:  16-12-2011 20:57

Ville ikke bruge det, tror simpelthen ikke på, at en hest selv kan vurdere hvor store mængder vitaminer/mineraler den har brug for. Enten vil den ikke få nok, eller også vil det bare blive tidsfordriv så den får for meget, og derved ubalance i systemet. Du er vel ude ved din hest hver dag alligevel ikk? For så er det jo bare at give den, den rigtige mængde vitaminer evt. travo sport eller salvemin grøn, eller andet der er lavet til danske hestehold og folde, så du ved hesten får den rigtige mængde : )

0
0
Svar på denne tråd

Trine-Jo
Forfatter: 
Dato:  17-12-2011 10:15

Tine-Jo jeg er der ude være dag.men er ikke der ude om morgen hvor de får morgenmad da jeg arbejder der og er heller ikke der ude om aften hvor de bliver fodret er der ude ved 4tiden.Så jeg skrev til Travo,og spurgte om de havde en ide til hvad jeg kunne gøre.Og så forslog de denne.

Men ja det er nok rigtig nok hun ikke får alle vitaminer og mineraler være dag. :(

Der er træls men kan jo ikke give hende et ekstra tilskud.

Hun har den vinter lick og en salt sten lige pt.Til jeg får hende hjem en gang nok næste år. :)

Så det bliver bare dejligt til den tid :)

.Tenna

-Tenna

0
0
Svar på denne tråd

sliksten
Forfatter: 
Dato:  18-12-2011 21:10

jeg turde nok heller ikke satse på hesten selv kan vurdere behov for indtag.

hvis jeg ikke selv havde mulighed for at give det sammen med foderet enten morgen eller aften hvorfor så ikke give det når du er derude?

der er mange gode vit/min som hestene spiser rent, eller med en smule andet blandet i.

bla. koncentreret pilleform (ikke alle af dem glider ned rent)

men hvad med tjørnehøj mølle minivit? det er vit/min i bolche form, og hestene elsker dem!

de gives bare som godbider.

super nemt at give (1 bolche pr 100 kg hest)og også noget af det billigste der findes af vit/min. og så er det samtidig rigtig godt sammensat og med organiske mineraler.

jeg bruger dem om sommeren når mine går på græs og ikke skal have andet end vit/min. de fåes både i en sommer og vinter udgave.

0
0
Svar på denne tråd

121212121212
Forfatter: 
Dato:  19-12-2011 19:42

Hej mange tak for alt.Tror jeg ville prøve at se på tjørnehøj mølle minivit :)

-Tenna

-Tenna

0
0
Svar på denne tråd

Travo vitaminer
Forfatter: 
Dato:  20-12-2011 07:48

Mine vil gerne spise deres travo rent, men ellers kunne du evt. give det sammen med lidt lucerne? : )

0
0
Svar på denne tråd

12121212
Forfatter: 
Dato:  20-12-2011 15:08

Tine:Okay mange tak :)

Tak for hjælpen alle sammen

-Tenna

-Tenna

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider