Jeg har mine heste stående på spåner, men skal til at bruge tørv i stedet.
Mit spørgsmål er, om jeg skal tømme boksen helt, eller jeg bare kan blande oveni, når jeg går i gang med tørven?
og tøserneTanni og Duchess
Stod på hør, som gik hen og blev for dyrt. Da jeg skiftede til tørv, strøede jeg blot tørv over. Hestene rodede det alligevel rundt i starten så det blev blandet hvilket ikke gik ud over sugevenen i tørven.
Så for mig var der ingen problemer.
Sælges:
Luksus kuglepen fra Cartier
OBH Björn Axen fladjern
Mærk verden
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet