Jeg har to vokse heste som er på konstant slankekur så de tåler intet men de skal alligevel ha noget at tygge i ude på fold. Jeg har før brugt frøgræs og det fungerede sådan set fint men så har jeg den her plag som er tynd og HAR været meget vommet grundet fejlernæring inden han kom til mig. Han er nu efter 1 år ved at være fin igen. Jeg er lidt bange for at frøgræshalmen vil gøre ham vommet igen... Vil halmen være bedre el bliver de lige vommet af det?