Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Halm vs. frøgræshalm
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 18:36

Hvad skal jeg vælge at fodre med ude på folden?

 

Jeg har to vokse heste som er på konstant slankekur så de tåler intet men de skal alligevel ha noget at tygge i ude på fold. Jeg har før brugt frøgræs og det fungerede sådan set fint men så har jeg den her plag som er tynd og HAR været meget vommet grundet fejlernæring inden han kom til mig. Han er nu efter 1 år ved at være fin igen. Jeg er lidt bange for at frøgræshalmen vil gøre ham vommet igen... Vil halmen være bedre el bliver de lige vommet af det?







0
0
Svar på denne tråd
 
 frøgræs
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 19:36

hej

 

vil sige at jeg har brugt frøgræs de sidste nok 15 år til mine heste

de holder sig fint på det ,jeg vil hellere fodre med det end halm.

mine er ikke vommede af og spise frøgræs,havde en der blev det af halm

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider