Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Drejet hovben = sko
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 12:41

Et drejet hovben (ikke pga. forfangenhed), er det altid = med sko??

 

Vores 1½ års plag fik konstateret drejet hovben på begge forben henholdsvis 1 og 2 grader, samt lidt for tynd sål.

 

Dyrlægen sagde det ikke havde nogen betydning for plagen, men at vi skulle sørge for at han gik på blødt underlag.

Hvilket vi så har gjort.

 

Men tænker lidt nu om vi skal/kan gøre mere??

 

Dyrlæge og smed vil helst ikke lægge sko på når det er en plag.

Dertil kommer at løsdriften de står i, ikke just er egnet til sko hvilket ikke er pga. mudder men kuperet fold.

 

Mvh

Janni

 

 


Med haflingeren Anton Stenbek og tinkeren Romeo.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider