Et drejet hovben (ikke pga. forfangenhed), er det altid = med sko??
Vores 1½ års plag fik konstateret drejet hovben på begge forben henholdsvis 1 og 2 grader, samt lidt for tynd sål.
Dyrlægen sagde det ikke havde nogen betydning for plagen, men at vi skulle sørge for at han gik på blødt underlag.
Hvilket vi så har gjort.
Men tænker lidt nu om vi skal/kan gøre mere??
Dyrlæge og smed vil helst ikke lægge sko på når det er en plag.
Dertil kommer at løsdriften de står i, ikke just er egnet til sko hvilket ikke er pga. mudder men kuperet fold.
Mvh
Janni