Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Knopper..
Forfatter: 
Dato:  01-12-2011 22:21

Kære HN'ere.

 

Jeg er lidt fortvivlet! Min kære hest har fået nogle meget mærkelige knopper henholdvis i sadellejet, på siden af maven og lidt på bagparten. De varierer i størrelse, hvor de største er på størrelse med en to-krone. De er hårde, men hun virker overhovedet ikke til at være generet af dem, når jeg trykker på dem. Jeg har ringet til sadelmageren som kommer ud og ordner sadlen, da jeg i første omgang troede det var den der lå og trykkede. Men nu er de også på hendes bagpart og andre steder hvor sadlen ikke ligger!!

Hun går med dækken, er meget fin i pelsen og ikke klippet.

 

Er der nogen der kan hjælpe og gøre mig lidt klogere på hvad det er, inden jeg ringer til dyrlægen?

 

På forhånd tak.

 

Mvh en meget fortvivlet hesteejer :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 at ringe til dyrlægen
Forfatter: 
Dato:  02-12-2011 15:06

jeg ved ikke lige hvad det kan være, tænker umiddelbart varmeknopper, men synes ikke de så burde være henne på bagparten, hvor tykt dækken går hun med?

 

jeg ville nok ringe til dyrlægen, og så bare spørge dem til råds og forklare hvordan det ser ud osv...

 

at kontakte dyrlægen betyder jo ikke at se skal komme ud, du kan sagtens ringe og bare spørge dem til råds.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Knopper..
Forfatter: 
Dato:  02-12-2011 15:18

Hej Birk.

 

Mange tak for dit svar, jeg ringer også til dyrlægen i dag, for muligvis at få nogle svar.

 

På nuværende tidspunkt går hun med 200 g, og hun har en fin temperatur indenunder :)

 

Mvh Cecilie.

0
0
Svar på denne tråd
 
 godt så
Forfatter: 
Dato:  02-12-2011 15:43

godt skriv gerne hvad dyrlægen mener.

 

tjah, det kan jo også være så meget andet..

min ikke klippede hest med fin pels går kun med regndækken med fleece, og leger de på fold sveder han...

 

men ellers tror nu ikke 200 gram er for meget hvis den ikke sveder.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider