Kære HN'ere.
Jeg er lidt fortvivlet! Min kære hest har fået nogle meget mærkelige knopper henholdvis i sadellejet, på siden af maven og lidt på bagparten. De varierer i størrelse, hvor de største er på størrelse med en to-krone. De er hårde, men hun virker overhovedet ikke til at være generet af dem, når jeg trykker på dem. Jeg har ringet til sadelmageren som kommer ud og ordner sadlen, da jeg i første omgang troede det var den der lå og trykkede. Men nu er de også på hendes bagpart og andre steder hvor sadlen ikke ligger!!
Hun går med dækken, er meget fin i pelsen og ikke klippet.
Er der nogen der kan hjælpe og gøre mig lidt klogere på hvad det er, inden jeg ringer til dyrlægen?
På forhånd tak.
Mvh en meget fortvivlet hesteejer 