Tusind tak for jeres svar... Lige nu ville jeg næsten ønske, at Sani bare have lungebetændelse 
Imorges havde hun det stadig rigtig skidt, og havde tegn på ondt i maven. Da hun kom på fold, lagde hun sig blot ned. Så jeg ringede efter dyrlægen, som kom med det samme.
Han behandlede ud fra, at hun havde fået kolik. Han mærkede hende bagi, og det føltes som om, at hendes tarm havde flyttet sig op over milten. Jeg skulle derfor have hende ud og motionere hele dagen - 1 gang i timen i 10 min. Feberen var heldigvis væk igen.
Sani blev desværre dårligere og dårligere i løbet af dagen. Hverken olie eller det vand, hun havde fået om morgenen i sonde havde nogen effekt. Så jeg ringede efter dyrlægen igen.
Han gav hende mere olie og vand, og mærkede bagi igen. Tarmen lå som normalt igen - heldigvis. Denne gang fik han dog noget "tarm"/slimhinde med ud. Hvilket undrede ham rigtig meget. Han bemærkede så, at Sani havde blodudtrækninger i gummerne i munden, hvilket tyder på en forgiftning.
Sani fik derefter noget smertestillende og noget tarmafslappende.
Imorgen skulle hun gerne være bedre, ellers skal hun indlægges, så de kan overvåge hende.
Hverken dyrlægen der var ude, eller en af de andre hestedyrlæger (som han ringede til), kunne komme med en konkret diagnose. Hendes symptomer passer ikke sammen.
håber virkelig, hun har haft afføring imorgen og er mere frisk... Jeg håber, håber, håber