Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 hej alle sammen
Forfatter: 
Dato:  27-11-2011 17:47

hej alle sammen

har bare lige et spm.

Er det bare mig, eller er det ikke lidt dyrt, at betale over et tusinde kr. for, at lægge fire sko på???

hvad ville i mene, at det skulle koste??

 


mange tak på forhånd : D

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 jo det er
Forfatter: 
Dato:  27-11-2011 18:43

mange penge, men det tager de fleste smede

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-11-2011 18:47

Det er vidst en meget normal pris :)

Jeg kommer af med 1250 for 4 sko, men det er også med moms :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke dyrt
Forfatter: 
Dato:  27-11-2011 18:57

i forhold til min smed Men jeg betaler gerne, hvis smeden er dygtig - og det er han

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej igen
Forfatter: 
Dato:  27-11-2011 19:08

hej igen: D

nå alle mine vennes syntes ellers, at det er dyrt. jeg er ikke tilfreds med det arbejde han laver f.eks. en gang skulle jeg have undervisning. han skulle komme 2 dage før, så en dag før. men han kom aldrig, så kom han 2 timer før jeg skulle have undervisnig, så begyndte han, at sko hende. Men besluttede så lige, at han godt kunne lade min stå med en sko på mens han tog en anden hest. det hele endte med, at min meget søde og tolmodige hoppe stod i 2 en halv time med en sko på, og der var fluer over alt, og efter den første time var hun ved, at være lidt irreteret, over at stå og vende der, og flurene irreteret hende rigtigt meget. efter 3 timer var hun så skoet, det syntes jeg altså ikke er helt ok syntes i???

jeg kom aldrig til undrevisnig og min undrviser havde jeg ventet på i en måned

derfor vil jeg meget gerne have en ny smed

 


mange tak på forhånd : D

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kommer an på
Forfatter: 
Dato:  27-11-2011 21:48

Om prisen er høj eller ej kommer måske an på, hvor i landet det er.

 

Jeg giver 650 kr. for 4 sko inkl. moms og kørselstillæg og det er hos en uddannet smed.

 

Så hvis du spørger mig, så er 1000 kr. ikke i den billige ende. Men omvendt så har jeg også set priser, der var betydeligt højere end 1000 kr.


Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg


Staldkærre købes

se mine annonce på markedspladsen

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm pris og kvalitet
Forfatter: 
Dato:  27-11-2011 22:07

For mig lyder det som om, at det ikke umiddelbart drejer sig om pengene, men om en gammel "tvist", hvor smeden har ladet din hest stå på gangen.

Det er da absolut ikke OK i mine øjne, men hvorfor har du ikke talt med smeden om dette ??

I stedet for at skrive dette indlæg, skulle du tale med ham når han er der næste gang, så I begge kan få klare retningslinier og forventninger til hinanden !

 

Venlig hilsen Tina


Ejer af Cisco Joy og Sofus !!


En verden uden heste - føj for et mareridt !!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider