hej igen: D
nå alle mine vennes syntes ellers, at det er dyrt. jeg er ikke tilfreds med det arbejde han laver f.eks. en gang skulle jeg have undervisning. han skulle komme 2 dage før, så en dag før. men han kom aldrig, så kom han 2 timer før jeg skulle have undervisnig, så begyndte han, at sko hende. Men besluttede så lige, at han godt kunne lade min stå med en sko på mens han tog en anden hest. det hele endte med, at min meget søde og tolmodige hoppe stod i 2 en halv time med en sko på, og der var fluer over alt, og efter den første time var hun ved, at være lidt irreteret, over at stå og vende der, og flurene irreteret hende rigtigt meget. efter 3 timer var hun så skoet, det syntes jeg altså ikke er helt ok syntes i???
jeg kom aldrig til undrevisnig og min undrviser havde jeg ventet på i en måned 
derfor vil jeg meget gerne have en ny smed