Jeg har en Action og er SUPER glad for den - jeg sidder der bare, føler jeg. Hende jeg købte den af, har fået ændret bommen - men i forhold til hvor meget og hvor lidt skal du nok rådføre dig med en sadelmager om 
Har også redet i Master - dejlig dybt sæde, men manglede lidt knæstøtte.
Har også en Ulla Salzgeber som er utrolig god at ride i 
Lech og Wien modellerne er jeg så tilgengæld ikke vild med.
Som Lisbeth siger er det en smagssag - så ud og prøv lidt forskellige for at finde den der passer til dig 
Mvh
Elisabeth
Med de to dejlige drenge
Ichiro og Glenfiddich
Cacharel, mit hjertebarn, elsket aldrig glemt
Røde, min sjæleven, foraltid elsket foraltid savnet
Kun med hjertet kan man rigtig se