Hej.
Jeg fodrer min unghest på 3 år med fiberpiller fra horselux, og har lige et par spørgsmål, som jeg håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe med 
Når de skal opblødes i vand, er det så 1 del fiberpiller til 3 dele vand (ligesom roepiller)?
Hvor længe kan de holde sig i opblødt tilstand? (jeg ved godt at de er hurtige at bløde op, men da jeg har opstaldet ude, skal jeg stille foder klar, og dem der fodrer skal ikke stå og vente 10 min på mit foder
)
Og lige et lille side-spørgsmål: Jeg bruger også salvamin grøn, men det er i perioder meget svært at lokke i hesten, er der nogen der har et godt forslag, eller godt alternativ til dette?
Håber I kan hjælpe 