Hej 
Min hest kom på spåner for ca. 2 mdr. siden. Jeg fyldte boksen med 6 pakker spåner (små - vejer ca. 17 kg.), for ville have en ordentlig blød og tyk bund, da min hest ligger en del ned og sover (unghest). Jeg fjerner ikke tis, dvs. ikke det i bunden, men fjerner det øverste våde og tager klatter hver dag og jævner det ud med rive, så det bliver pænt lige. Jeg putter imellem 1 - 1½ pakke spåner ind om ugen alt efter behov.
Bunden er blevet fantastisk affjedrende og tør og lugter ikke, selvom tissen i bunden ikke bliver fjernet. Det er meget vigtigt for mig at min hest aldrig står eller ligger på den kolde cement og det virker med den fremgangsmetode her.