Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

pronine flx.
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 09:42

Hej.

Er der nogen med positiv vikning på led med pronine flx til hest.

Min hest har lidt stivhed i nakken i højre side. Det skulle gøre det hele mere smidmigt.(har lige haft fysse til ham).

Håber nogen har prøvet det.

M.v.h Snuller.

0
0
Svar på denne tråd

Cortaflex HA.
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 09:49

Hejsa.

Jeg kender ikke det produkt du nævner, men jeg kan varmt anbefale Cortaflex HA til din hest. Hvis du googler lidt vil du kunne læse lange mere om dette fantatiske produkt. Min hest er som forandret ved dette produkt, han fungere bare så godt efter dette tilskud, samt en ny og bedre smed:-)..

Jeg har købt det i Englang, uden problemer og langt billigere. Siden hedder noget i den stil her: equistian supplemts(staves.uk.

Held og lykke og god bedring!!!..

0
0
Svar på denne tråd

Hej Tina
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 17:06

Hvad præcis fejlede din hest og hvor lang tid gik der, før den blev rask.,eller du kunne mærke forskel.

Det skal lige siges (min),han har fået solanum flex fra Rheumacure, fordi kiroprakteren synes han lignede en som skulle være foldbums resten af sit liv.Helledusseda han er kun 7 år og den cooleste hest,og Gudesmuk.

Havde besøg af Sidsel Sommer (hestefysioterapeut m. det hele) som anbefalede Pronine flx. der er vandopløseligt.Hele overlinien på min

hest er klart blevet meget mere afslappet ,han tør også træde mere igennem på bagparten, efter Sidsel har været ude og behandle ham. Kan helt klart anbefale hende som behandler.

M.v.h Snuller.

0
0
Svar på denne tråd

Hej igen;-)..
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 19:45
Min hest fejler for så vidt ikke noget. Men han var småt gående og alm gik han ikke ordentligt igennem på sine ben. Han opfører sig lidt som en gammel person der havde svært ved at komme ud af sengen;-). Nå, jeg har fået ham beskåret af en anden smed, en lidt anden slags forsko, ikke speciel sko, men en forsko med optå på. Men efter 3 dage på cortaflex, var han allerede bedre gående. Faktisk har alle bemærket ham og sagt sikken han dog traver meget bedre nu. Min part siger det samme, og selv er jeg meget glad for at mærke ham igen, for han virkelig fået det meget bedre;-). Han får 15 ml om dagen og når det flydende er brugt op, køber jeg det til ham igen, bare i pulver. For ca 500 kr kan jeg få til 4 mdr i England. Spørg endelig mere, jeg svarer gerne;-)).

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider