Renske; det har intet på sig..
Der sker INTET ved at flytter på ballerne i forhold til wrappens kvalitet, det der tit sker/kan ske ved flytning, er at der bliver lavet små huller i plastikken og derved er ballen færdig, men er man påpasselig ved flytning og ikke laver huller plastikken, sker der intet.
Synes også det lyder som for få lag plastic og noget lidt for tørt græs. Tørt græs er meget stift, spec. hvis du har grove græsser i din græsblanding, derfor er vigtigheden af nok plastig altafgørende..
Vi for 10-12 lag på alm wrap og 14 lag på baller med lucerne i, du kan prøve at tælle efter hvor mange lag du har fået og evt. kontakte ham der har wrappet, hvis han har været fedetet med plastikken
Vh Karina.