Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Farver/Sæt ??? Hjælp mangler forslag :-)
Forfatter: 
Dato:  08-11-2011 19:46

Ja jeg får snart en rød hest og går derfor og kigger lidt efter udstyr/sæt til den

 

Men kan bare ikke bestemme mig

 

 

1. "Salat/lime grøn" ??

 

 

 

2. Hvidt med guld kant ???

 

 

 

3. ???? hmm mangler forslag ???

 

 

FOR SYNES IKKE LIGE ORANGE ELLER RØD VILLE PASSE ELLER

 

 

Har bestemt mig for Sort Sadel og trense

 

 

 

For vil IKKE have samme farve til mine hypser (ved det er lidt speciel)


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-11-2011 20:13

 

Lyseblå (ikke babyblå, men en tone mørkere), kunne være flot :)

 

 

Sort med hvid kant er også flot :)

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Remus..
Forfatter: 
Dato:  08-11-2011 21:44

Tak for forslag.. ja det ser hvertfald rigtig pænt ud


sad selv lige og tænkte på lyseblåt


0
0
Svar på denne tråd
 
 rød hest
Forfatter: 
Dato:  09-11-2011 11:23

jeg kan rigtig godt lide cream farven til de røde, men den er lidt sart i det daglige.

De blå nuancer syntes jeg faktisk alle passer godt

Bordeaux er rigtig flot til nogle røde heste, ligeledes flaskegrøn

 




Beklager taste og stavefejl


www.stenhedegard.dk


Halmpiller sælges



Ungheste sælges, 0, 1 og 2 års drenge

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  09-11-2011 15:21

Røde heste skal have armygrønt udstyr og gult . Det super flot til røde heste.


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 Udstyr til rød hest
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 15:28

Jeg rider en rød hest og jeg bruger følgende farver på hende:

 

- Grøn

- Sandfarvet

- Sort

- Ternet (gråternet+sandfarvet ternet)

- Blå (kongeblå)

 

Jeg synes det hele klæder hende.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Farver
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 15:51

Jeg syntes marine, brunt og brændt orange er pænt til røde heste.


Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 farver!!!
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 19:14

Llla

brun

mørk grøn

limegrøn

sort

 

Husk at vise billeder og held og lykke

0
0
Svar på denne tråd
 
 blå.......
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 19:24

Kongeblå

 

Brun

 

Grå

 

Jeg har selv en rød hest, synes hun er så fin med mørkeblåt se her, jeg har dog normalt mørkeblå gamasher også, og så har jeg bronchefarvede klokker, som er så flotte til hende.

 

Billede

 

Rød synes jeg heller ikke om til rød hest..


Er de fleste de bedste eller bare de fleste?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rød hest
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 01:27

Jeg synes personlig at Mørkeblå og brun er rigtig flor til røde heste :)

 

 



Pernille Anna - Elsker sin Ayoe !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 10:36

Dejligt med en masse forslag

 

vil kigge på det når jeg får ham hjem her i næste uge :-)

 

er spændt på hvilken farve jeg selv synes passer til ham af jeres forslag

billeder ska jeg nok få taget


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 13:06

Skulle man bare aldrig få større problemer med sine heste, end hvilken farve udstyr man skal vælge....

 

Smag og behag er heldigvis forskelligt. Jeg hader eksempelvis pangfarver og lyserød til heste, men jeg kan virkelig ikke hidse mig op over at andre rider rundt med lime, turkis og neon gult :)

 

Så et eller andet sted skal du nok bare beslutte dig for en farve du kan lide, og så trøste dig med, at uanset hvilken farve der er på dit underlag, så har det ingen som helst betydningen for funktionen :D

 

Jeg håber du lægger lige så stor energi i at finde en sadel, der passer din nye hest, og få lagt en ordentlig afbalanceret foderplan. For i det store billede er den slags væsentligt mere afgørende, end om sadelunderlaget er rødt, grønt eller stribet :P


0
0
Svar på denne tråd
 
  hehe...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 19:24

går meget op i mine heste..

de bliver behaldlet som var de "mine børn"

 

og tak for din ærlige mening


0
0
Svar på denne tråd
 
 MANGE FARVER
Forfatter: 
Dato:  12-11-2011 19:49

ER gode til røde heste

min favorit er selvfølgelig Limegrøn


GAIA - du vil altid være min stjerne

som på himlen kommer der flere

- lige nu blinker Silver Fox{L}


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider