Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 træ piller, horsens
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 10:12

jeg vil gerne have min hoppe på træpiller... hvor køber man dem billigst hjem i nærhenden af horsens...

 

hun står i en stor boks på ca 5*3,5 meter, har planer om at der skal startes op med et godt tykt lag, så hun får en god bund, ca 50 kg pr m2, så skal købe halvstort hjem, der er mulighed for at opbevare det på gården hvor hun står...


R.I.P. ANESTO D 28/3 2011 <3<3<3<3


NU MED OLDENBORG HOPPEN JENTE, EFTER GERLING <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 11:35

Jeg bor i Kolding og køber mine træpiller i Tyskland, når der alligevel skal handles sodavand mv. ind

De kan også levere fra Tyskland, men prisen kender jeg ikke. Se evt. lavepriser.dk



Sascha


Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX





Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:


sh-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 træpiller
Forfatter: 
Dato:  09-11-2011 08:04

Ved ikke hvad andre giver, men her hos os kan du købe en palle for ca 1900 kr. Der er ca 950 kg på en palle , ellers koster de 32 kr pr sæk .

Jeg bruger af dem i den ene hingsts boks, og de suger superfint .


Stald Graven

 

Opstaldning tilbydes i Lund ved Horsens . Se :www.hestegalleri.dk/ mar_vis.aspx?MarID=634002


0
0
Svar på denne tråd
 
 Træpiller
Forfatter: 
Dato:  09-11-2011 16:22

Vi køber ved www.absolut-traepiller.dk

De har de bedste priser i Tyskland og har et stort udvalg.

Vi bruger Lava træpiller, da de er lavet af nåletræ og derfor er gode til både at suge og afgive fugten til luften.

 

Hvis vi ikke henter selv, så får vi nogle paller leveret via de vognmænd, der kan findes på hjemmesiden.


Mvh

Henrik


BestBreed Mustang

"True Horse Power"

www.us-mustang.com

www.facebook.com/#!/ BestBreedMustang

 

Oplev ægte amerikanske "vildheste" på Europas eneste Mustang stutteri.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for alle
Forfatter: 
Dato:  09-11-2011 16:28

jeres svar... vil straks gå igang med at undersøge forslagene...


R.I.P. ANESTO D 28/3 2011 <3<3<3<3


NU MED OLDENBORG HOPPEN JENTE, EFTER GERLING <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider