Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Dårlig lugt i træpille/tørv boks?
Forfatter: 
Dato:  06-11-2011 22:27

Hej,

 

Jeg har en pony, som lige er kommet på tørv/træpilleboks (tirsdag)

Der er indtil videre smidt 3 sække tørv ind, samt 3 sække træpiller, og bunden er dejlig fast, fjedrende og tør.

 

Men jeg har desværre en dårlig lugt i min boks - de 2 andre, som min veninde besidder lugter ikke på den måde. Stalden er stor og med god ventilation. (Der er 36 bokse, hvoraf kun de 3 pt er i brug, pga nystartelse)

Jeg vil mene det lugter lidt af @!#$ - hvilket er underligt, for der er ikke noget @!#$, og muger hver eneste dag.

 

Men kan staldren løse mit problem? Nu tager det jo ammoniaklugt, men kan det også tage "@!#$"lugt?


Konikponyen Masca Z Nadziei!

Kig gerne min blog

masca-z-nadziei.blogspot.com/

Og mød os på Epona.Tv

HornskovVindberg Inkasso

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-11-2011 22:28

Rettelse: Lugter af afføring fra nr. 2 ;)


Konikponyen Masca Z Nadziei!

Kig gerne min blog

masca-z-nadziei.blogspot.com/

Og mød os på Epona.Tv

HornskovVindberg Inkasso

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider