Hej,
Jeg har en pony, som lige er kommet på tørv/træpilleboks (tirsdag)
Der er indtil videre smidt 3 sække tørv ind, samt 3 sække træpiller, og bunden er dejlig fast, fjedrende og tør.
Men jeg har desværre en dårlig lugt i min boks - de 2 andre, som min veninde besidder lugter ikke på den måde. Stalden er stor og med god ventilation. (Der er 36 bokse, hvoraf kun de 3 pt er i brug, pga nystartelse)
Jeg vil mene det lugter lidt af @!#$ - hvilket er underligt, for der er ikke noget @!#$, og muger hver eneste dag.
Men kan staldren løse mit problem? Nu tager det jo ammoniaklugt, men kan det også tage "@!#$"lugt?