Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hvad hedder den dims man sætter hov på?
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 16:28

Hej

 

Jeg vil gerne på et tidspunkt anskaffe en dims . Så hvad hedder det lille 3-benede stativ, som man sætter hestens hov op på, når den skal ha filet negle? Jeg tror det hedder 'hoofstand' på tysk, men når jeg søger på 'hovstand' får jeg ikke noget brugbart.

 

Og er der nogen, der ved hvor man kan købe sådan en? evt. en brugt fra en smed?

 

Min ryg vil ha det meget meget bedre med sådan et hjælpemiddel



Mvh. Sanne

Jeg synes skimler er smukke - og har en fuks

Jeg vil gerne ride ud på ture - jeg har en KYLLING!

Jeg vil gerne have en lidt kraftig hest med noget hovskæg - jeg har en lille DV hopppe

Hm ....

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 16:54

Det jeg kan finde frem til er at det hedder en afpudserbuk .

Hvis du googler det kommer der en masse sider op


• • Simone • •


med Tim


Hjemmeside: www.bricksite.com/TS

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 17:37

Simone - tak

 

Det hjælper at søge på det rigtige ord.



Mvh. Sanne

Jeg synes skimler er smukke - og har en fuks

Jeg vil gerne ride ud på ture - jeg har en KYLLING!

Jeg vil gerne have en lidt kraftig hest med noget hovskæg - jeg har en lille DV hopppe

Hm ....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider