Jeg vil gerne på et tidspunkt anskaffe en dims . Så hvad hedder det lille 3-benede stativ, som man sætter hestens hov op på, når den skal ha filet negle? Jeg tror det hedder 'hoofstand' på tysk, men når jeg søger på 'hovstand' får jeg ikke noget brugbart.
Og er der nogen, der ved hvor man kan købe sådan en? evt. en brugt fra en smed?
Min ryg vil ha det meget meget bedre med sådan et hjælpemiddel
Mvh. Sanne
Jeg synes skimler er smukke - og har en fuks
Jeg vil gerne ride ud på ture - jeg har en KYLLING!
Jeg vil gerne have en lidt kraftig hest med noget hovskæg - jeg har en lille DV hopppe