nogen der kender en udlands hjemmeside hvor man kan købe det billiger en i danmark?
Hej Line.
Jeg følger lige med her - bruger det selv, og jo det koster knapper !!!
Hilsen Tina
Ejer af Cisco Joy og Sofus !!
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet