jeg fodrer med Travo sport og det er efter foderplan udarbejdet af uvildig konsulent.
Der fik jeg oplyst at salviminen som jeg først fik foderplan efter er blevet sværre at lave foderplan til pga nogle ændringer, hvorfor jeg blev rådet til at bruge Travo sport istedet.
til de helt unge skal der lige tildeles en lidt feedkopleks, for at få lidt ekstra D vitaminer.
jeg har haft en af eget opdræt i røngten og hun var ren.. nr. 2 følger snart, her frygtes der godt nok noget i knæet, men det er min klare overbevisning at det ikke skyldes foder eller opstaldning, men derimod vækst, han er enorm stor og har vokset som ukrudt som føl.. og har været forfulgt af uheld (skåret sig på knust glasflaske på marken, leget lidt voldsomt og måtte i røngten med hasen da den pludselig var voldsomt hævet og andre småting der kommer når hingstebasserne leger).