Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 salvimin grøn, travo, blue hors
Forfatter: 
Dato:  12-10-2011 13:42

ja hvad hulen skal man vælge??


har jo altid hørt at salvimin grøn og blue hors feed complex var top produkter som man ikke gik fejl af.


men nu regner jeg foderplaner og sørme om ikke begge produkter giver underskud i jod.. ellers er alt andet super.


derimod travo sport dækker ind med jod men en smule højt på resten. og zink/kobber forholdet bliver til den høje ende.


det skal siges at jeg fodre med 4 kg halm og det er helt klart det der giver det "ringe" resultat i travo.


hvad gør i andre??



ud over halm fodre jeg med hø, lucerne og mash.


mvh louise


mundkurv str. shetland samt uld dækken str 145 og 165 sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 salvimin
Forfatter: 
Dato:  12-10-2011 14:49

jeg har fodret med salvimin grøn i mange år og er top tilfreds


det passer godt til mine øvrige foderprodukter, som hø, lucerne og lidt hel havre

0
0
Svar på denne tråd
 
 travo...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2011 22:27

jeg bruger travo sport til mine rideheste og performance til føllene. Det fungerer fint. Alle ridehestene ser super godt ud i pelsen, til trods for at de fleste bare får vitaminerne og godt hø..



*Kimmie* som har

www.goerdinghestecenter.dk


Intet i verden er fordelt så retfærdigt som forstanden:
Alle tror de har fået nok...

0
0
Svar på denne tråd
 
 foderplaner
Forfatter: 
Dato:  13-10-2011 08:50

har i selv lavet jeres foderplaner?

eller har andre lavet dem, og hvem;)


bare for at tjekke;) da hesten jo godt kan se godt ud selv om det ikke hænger sammen i en foderplan;)



mvh louise


mundkurv str. shetland samt uld dækken str 145 og 165 sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 foderplan
Forfatter: 
Dato:  13-10-2011 08:55

jeg fodrer med Travo sport og det er efter foderplan udarbejdet af uvildig konsulent.

Der fik jeg oplyst at salviminen som jeg først fik foderplan efter er blevet sværre at lave foderplan til pga nogle ændringer, hvorfor jeg blev rådet til at bruge Travo sport istedet.

til de helt unge skal der lige tildeles en lidt feedkopleks, for at få lidt ekstra D vitaminer.


jeg har haft en af eget opdræt i røngten og hun var ren.. nr. 2 følger snart, her frygtes der godt nok noget i knæet, men det er min klare overbevisning at det ikke skyldes foder eller opstaldning, men derimod vækst, han er enorm stor og har vokset som ukrudt som føl.. og har været forfulgt af uheld (skåret sig på knust glasflaske på marken, leget lidt voldsomt og måtte i røngten med hasen da den pludselig var voldsomt hævet og andre småting der kommer når hingstebasserne leger).


hingsteføl efter Prinz K3/BH leredo til salg.


Billig Citroen Xantia fra 2000 sælges, synet jan 2011.

0
0
Svar på denne tråd
 
 foderplaner...
Forfatter: 
Dato:  13-10-2011 08:55

Nej, jeg er ikke så meget nørd at jeg laver mit eget foderprogram. Jeg lader mig vejlede af min foderforhandler, læser om og på produktet og bruger min fornuft.



*Kimmie* som har

www.goerdinghestecenter.dk


Intet i verden er fordelt så retfærdigt som forstanden:
Alle tror de har fået nok...

0
0
Svar på denne tråd
 
 analyse
Forfatter: 
Dato:  13-10-2011 09:01

Det lyder interessant, går udfra i også har en grovfoderanalyse af jeres hø/wrap da man alt andet lige jo ikke kan beregne noget uden den.


Christine


JULINGAARD


med fjordhestene Ågerupgaards Oliver & Fønix Kraka




***RIP Diva <3 tak for 16 års makkerskab***

0
0
Svar på denne tråd
 
 Foderplan
Forfatter: 
Dato:  13-10-2011 09:50

Hej.


Jeg foder med Travo P. både til min 7 års hoppe og min plag på 1,5 år.


7 års haflinger hoppe bliver trænet modereat i alle discipliner.

200 g. Travo P

Olie

Sojaskrå

Roepiller

Og en masse wrap.


1,5 års haflinger hoppe:

100 g. Travo P.

Sojaskrå

Lucerne

Olie

Går stadig på døgngræs.


Og de ser begge fantastiske ud og spring fuld af energi ! ;)


Da jeg er på SU er det her den billigste måde for mig, i stedet for fuldfoder.


Kan klart anbefale TRAVO P. :)

Rikke fra vitfoss er SUPER hjælpsom med at lave en foderplan.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  13-10-2011 10:11

Forresten du kan tjekke mine billeder på min profil, mine heste har den fineste pels, og jeg bruger ALDRIG showshine kun i halen.


Virkelig et bevis på at de er sunde og raske og i ordentligt huld og jeg tror Travo P. gør en forskel ! :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider