hej
jow jow.
Vores pony er frygtelig kilden
hvis en hest kan være det.
under maven og på bagbenene.
i år har jeg "dopet" den med blue horse relax og stærk kamille te. han er så knap så kilden de steder. så det er gået bedre.
jeg har trænet med klipperen han er ikke bange for den. men det er som om det virkelig kilder ham.
sidste år var det gyseligt at klippe ham uanset hvor og resultatet blev så min datter mindst var ved at græde, da hun så sin pony 
kæft han var grim. Jeg har brug mange gange med at træne ham med godbider når klipper blev tændt og lagt på. Det har ikke været noget problem.
men i år ser han egentlig ok ud. på indersiden af bagben har jeg opgivet. jeg kom for sent i gang med det, og der var "dopen" ved at være ude af krop.
næste gang vil jeg starte ud med de lidt mere kildne steder, turde jeg blot ikke i år, vigtigt at det var rimelig god oplevelse for ham.
håber du kan bruge det til noget.
hilsen Rikke.