Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

HJÆLP........rifter!!!
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 16:47
Hej...er der en der vil hjælpe???

Jeg har en hest, som har fået en rift, den er ikke så stor, men jeg er alligevel nervøs, for det er lige bag øret, altså lige der hvor hovedtøjet skal ligge!

Jeg SKAL ride hende i næste uge, men kan den godt nå at "gro sammen" igen, hvis jeg smører den med creme hver dag???

HJÆLP MIG!!!

Søs
0
0
Svar på denne tråd

Formentlig
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 16:53
Det vil jeg tro at den godt kan - alt afhængig af hvor stor riften er naturligvis.

Hvis du lader din hest gå uden grime - renser og smører riften hver dag - vil jeg tro du sagtens kan sætte trense på uden at det generer om en uge :-)
Mvh Christel

0
0
Svar på denne tråd

Uhm...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 18:30
Sidste år fik min hest en lidt stor rift lige i pandelokken, jeg ringede til dyrlægen da det jo kunne være den skulle syes, men han sagde at jeg skulle lade det får fred (ikke noget med at rense og smøre) også skulle det nok gro sammen igen...

Han sagde det var fordi hesten heler hurtigt i hovedet eller bare på kroppen, mens det tager længere tid på benene...

Så mit råd ville være at det får fred, men du skal selvfølgelig holde øje med det, så der ikke går betændelse i, måske lidt fluespray eller gnub lidt hvidløg omkring, så fluerne ikke snasker i det...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider