Hej,
Nogle af jer har måske set nogle tråde herinde angående min 3-års, der går skævt med venstre bagben, ca 3 hovsbredder ved siden af forhovens spor når jeg rider venstre rundt. Vi har været ved 4 forskellige dyrlæger, som alle kan se at den går skævt. De kan dog intet unormalt finde på den, og han ligner på ingen måde en hest, der har ondt. Kan en naturlig skævhed hos en hest være så stor, at den går så skævt?
På forhånd tak 