Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Ryttermærke 2
Forfatter: 
Dato:  03-10-2011 18:39

Hej

Er her nogen som fornyligt har fået erfaringer med Ryttermærke 2? for jeg har nogle spørgsmål:


Hvilke praktiske ting skal udføres?


Jeg har læst mig frem til at der bla er opsadling. Er det nok at kunne placere sadlen korrekt og så kunne spænde gjorde i de første huller - eller skal man kunne spænde gjorden helt færdig? Min pige er 9år og har part i en lidt tyk 1'er og så kan det jo godt være lidt svært.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ryttermærke 2
Forfatter: 
Dato:  05-10-2011 11:33

Hej

Min datter på 8 har lige taget ryttermærke 2

de skal selv kunne spænde gjorden helt . de skal kunne sidde op uden hjælp og kunne få hesten til at stå stille under opsidning..

ride rigtig diagonal . trække hesten korrekt ud af boksen og gennem døre .. det med gjorden er vigtigt da det er en sikkerhedsting .. så få købt en gjord med elastik det er nemmere at spænde for de små :-) håber du fik svar på dine spørgsmål

mvh Gitte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider