Vi bruger tørv i alle bokse og det er klart det bedste strøelse jeg har haft, men man skal lige lære at bruge det.
Vores bokse er 3,5 x 3,5 og vi startede op med 5 baller i hver boks man må endelig ikke bruge for lidt i starten ellers så kan du godt starte helt forfra. Vi vandede det ikke som nogle gør men lod det være løst og lod hesten selv vande det og stampe det sammen.
I starten syntes jeg det var noget bøvlet og var tæt på at opgive det for hestene mosede det rundt, men efter en god måneds tid så blev det stampet bedre sammen og bunden blev mere fast og rigtig god. Man skal bare sørge for at få det jævnet dagligt og fjerne klatter og meget våde pletter så passer det sig selv.
Jeg fyldte ikke noget ind den første månedstid, men da bunden var fast muger vi en gang dagligt og fylder en ny balle på en gang hver uge.
Vores heste er på fold fra tidlig morgen til mørket falder på, og vil tro at heste der står mere inde skal man forvente at bruge lidt mere opfyldning i løbet af ugen.
Et ekstra plus er at møddingen er blevet halveret, og vi får den bedste gødning til vores have 
Har også overvejet om jeg skal hælde noget lyst på toppen men vi har efterhånden vænnet os til det mørke tørv og kan fint se klatterne