Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

virker glukogard
Forfatter: 
Dato:  23-09-2011 22:03

Jeg er begyndt at give Mathilde glukogard da hun jo er ekstrem fed (dyrlægen har aldrig set noget lignende)og sikkert har EMS.Hun får en høj dosis 100 g,og jeg håber virkelig at det sammen med diæt og motion kan gøre en forskel.

Nogen der vil fortælde om deres erfaring med det.

Dorte.

Små æsler har også store ører

www.123hjemmeside.dk/aesellyst

0
0
Svar på denne tråd

virker godt
Forfatter: 
Dato:  25-09-2011 12:32

Ja Glucogard virker godt, men det kræver en fuldstændig diæt, hvor dit wrap er analyseret og har et lavt sukker og protein-indhold.

Jeg er selv startet på det, har haft Jórun på besøg og hestene taber sig endelig.

Jeg har læst om det mange gange, men grunden til at jeg startede var, at jeg snakkede med en anden heste-ejer, der var startet på det i sommer og havde haft utrolige resultater og samtidig en hest der endelig føler sig mæt.

Men, det er en fuldstændig foderplan og wrap eller hø med sukker pct. under 8 samt lavt protein. Jeg tror hvis hesten går på græs og/eller får sukkerholdigt hø eller wrap, så er det nærmest penge ud af vinduet.

0
0
Svar på denne tråd

helt gratis
Forfatter: 
Dato:  25-09-2011 12:32

ps. Det er gratis at få Jórun på besøg og få lavet foderplanen, som naturligvis så laves på Hippolyts produkter.

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  26-09-2011 10:39

Min hoppe (som ellers bestemt ikke er kræsen) nægtede pure at æde det..

Sså mit råd er at du først får en "smagsprøve" med hjem fra din forhandler så du ikke står med en spand du ikke kan bruge til noget.

Men jeg har til gengæld haft gode erfaringer med Hippolyts Equigard

Graviditetspude sælges... se min annonce under marked

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider