Ja Glucogard virker godt, men det kræver en fuldstændig diæt, hvor dit wrap er analyseret og har et lavt sukker og protein-indhold.
Jeg er selv startet på det, har haft Jórun på besøg og hestene taber sig endelig.
Jeg har læst om det mange gange, men grunden til at jeg startede var, at jeg snakkede med en anden heste-ejer, der var startet på det i sommer og havde haft utrolige resultater og samtidig en hest der endelig føler sig mæt.
Men, det er en fuldstændig foderplan og wrap eller hø med sukker pct. under 8 samt lavt protein. Jeg tror hvis hesten går på græs og/eller får sukkerholdigt hø eller wrap, så er det nærmest penge ud af vinduet.