Hej
Er der nogen som kan hjælpe mig med at få tjekket min foderplan og om der evt er et billigere alternativ end det jeg køre på nu.
Skal lige siges at min hest må IKKE få havre overhovede, da han bliver for kåd.
Han er en hest som ikke er for tyk eller for tynd.
Han er under genoptræning og får;
Wrap 9 kg/dag
Suregrow 750 g/dag
Olie 1-3 dl/dag(afhængig af foderstand)
Når han er i alm. ridning igen skal jeg give ham
Wrap 9 kg/dag
Suregrow 1 kg/dag
Olie 1-3 dl/dag (afhængig af foderstand)
Kan godt være han måske for 10-11kg wrap, mere for at han har noget at lave om natten..
Race: Dansk Varmblod
Køn: Vallak
Født/Alder: 12. maj 2000, 9år
Højde: 171,5cm
Vægt: ca 600kg
Er der evt andet I skal bruge?? 
På forhånd tak for hjælpen
Kity