Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Foderplan
Forfatter: 
Dato:  22-09-2011 20:52

Hej


Er der nogen som kan hjælpe mig med at få tjekket min foderplan og om der evt er et billigere alternativ end det jeg køre på nu.


Skal lige siges at min hest må IKKE få havre overhovede, da han bliver for kåd.

Han er en hest som ikke er for tyk eller for tynd.


Han er under genoptræning og får;


Wrap 9 kg/dag


Suregrow 750 g/dag

Olie 1-3 dl/dag(afhængig af foderstand)


Når han er i alm. ridning igen skal jeg give ham


Wrap 9 kg/dag

Suregrow 1 kg/dag

Olie 1-3 dl/dag (afhængig af foderstand)


Kan godt være han måske for 10-11kg wrap, mere for at han har noget at lave om natten..


Race: Dansk Varmblod
Køn: Vallak
Født/Alder: 12. maj 2000, 9år
Højde: 171,5cm
Vægt: ca 600kg


Er der evt andet I skal bruge?? :-)


På forhånd tak for hjælpen :-) Kity

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider