v. Finn Thomsen - jeg ved ikke om han kører så langt, men han er ultimativt den bedste smed jeg nogensind har haft.
Han forstår at pleje sin kundekreds, han kommer sjældent for sent, og skulle der ske noget der forsinker ham, så ringer han. Jeg får altid en sms et par dage før han kommer, hvad tid han regner med at være der...
Og ringer jeg med noget akut, jamen så finder han tiden - ingen bøvl der overhovedet.
Da Bonitta skulle aflives og have pillet skoene af pga daka, kunne han ikke selv, men han sørgede for, at der kom en anden og tog skoene af, og filede til, så hun så ordentlig ud.
Kan jeg slippe for det så slipper finn aldrig ud af mine kløer 