Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

<3 yndlingsudstyr <3
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 13:39

ja jeg blev inspireret af en tråd og ville lige have en gang hyggesnak i gang her så:

HVAD ER DIT YNDLINGSUDSTYR- NOGET DU SIMPELTHEN IKKE KUNNE LEVE UDEN!

det kan være en pisk som betyder noget specielt, mærkevarer, dækner osv osv :-)

kom med en masse input folkens- hvorfor er netop det udstyr vigtigt for DIG???

Karisma Knudsgaard og Mette Thomsen

0
0
Svar på denne tråd

<3 yndlingsudstyr <3
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 13:58

Mit yndlingsudstyr er uden tvivl min Passier Optimum sadel.. Jeg elsker den simpelthen, den er det bedste køb jeg har foretaget mig (udover hestebassen, selvfølgelig;)

Den er fantastisk at sidde i, ligger super godt på hesten og er bare smuk at se på:)

Mvh Cecilie.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 16:21

Jeg tilslutter mig ovenstående skribent - mit yndlingsudstyr er uden tvivl min Passier sadel (model: Corona)! Den er SÅ fantastisk at sidde i, og den eneste sadel jeg endnu har prøvet, der bare ligger PERFEKT på min hest! Elsker den!! :-D

M.v.h. Antonia

~~~

Skippergårdens Delight Aurora

~~~

Rissa Veil

~~~

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 17:04

Mine Sommer sadler :) Guld værd for min dårlige og skæve ryg.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

uden tvivl..
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 17:14

uden tvivl min skønne passier hubertus schmidt sadel. skøn at side i og ligger super godt på hesten. alle pengene hver.

ellers er det nok alle mine mange grimer (ja hesten har nok noget nære 10 fold grime og lige så mange pæne grimer) total skørt :D den kan jo alligevel kun have en på af gangen

0
0
Svar på denne tråd

2 ting
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 21:27

Kapsunnæsebånd med kæde i, købt hos BB, og min ride-on pad fra barefoot. Mine andre kapsuner, bruger jeg næsten ik mere, og sadlen bliver pt brugt til at samle støv i sadelrummet

God kontakt og præcision

Og læderbid til det spanske problembarn, er også bare kanon!

0
0
Svar på denne tråd

Udstyr udstur udstyr...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 22:33

Uhh det er svært at vælge, for jeg er super glad for det meste af mit udstyr.

Nr. 1 må være min springsadel, en Bates. Den er ikke specielt dyr, den er godt brugt, og den har lidt skrammer. Men den er simpelthen en drøm at sidde i, og jeg ville ikke bytte den for nogen anden sadel!!!

Ellers er jeg også vildt glad for mit Neue Schule bid, som bare fungerer for Lenny. Og mine trenser, Hubertus Classic og Stübben. Smukke, anderledes og rigtig meget kvalitet for pengene. Og nogle af mine underlag - diverse pads a'la Alca Pads samt de tynde Eskadron. Begge slags ligger super under mine sadler og holder faconen efter vask. Og min nye Casco hjelm, uhh den er dejlig, luftig og let. Og min Kentucky stævnejakke, som endnu ikke er taget i brug - glææææder mig til at have den på! Min nye Kentaur Athen sidder jeg også som en drøm i - smelter bare ned i sædet. Og ikke at forglemme: Min lange regnfrakke fra Hööks, ved ikke hvad jeg ville gøre uden, den er et must på regnvejrsdage!

Heldigvis har jeg ikke ret mange fejlkøb!

...sagde Ditte, nu med Lenny - det langbenede lyn!

Lenzicco - westfaler e. Riccio mf. Laurentianer

0
0
Svar på denne tråd

Tja..........
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 23:03

Har kun udstyr jeg er glad for - ellers gider jeg ikke have det til at fylde ;-)

Men elsker min Passier Ice Revolution - speciel islændersadel lavet over optimumbommen :-) Og er også glad for min Pathfinder Tølt, som passer bedst til min anden islænderdreng.

Deres lækre HS Dynamicmuffebid, som begge går godt på - og allergladest er jeg for at jeg overhovedet er heldig at have mine 3 heste.... og udstyr der passer hver især :-)

Tag ikke alt hvad øjet ser som givet.

0
0
Svar på denne tråd

Uha, det er nemt.
Forfatter: 
Dato:  24-09-2011 20:39

Min ny indkøbte dog meget gamle 2 meter lange læder tøjle. :)

Fandt den på et loppe marked, og den er super blød og ligger godt i hånden. :)

Ellers så må jeg sige mine ridehandsker, jeg er en frossen pind og så er der altså intet bedre en et par handsker til at tage det værste træk. :)

Vh Christine

Øffe. <3

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-09-2011 12:28

Min dejlige, dejlige Bates Caprilli dressursadel. Jeg har aldrig siddet så pænt nogensinde, før jeg fik min sadel - den skaber en perfekt opstilling, er blød og rar for hesten og den gør nedsidning meget lettere, selv med min vallaks syvmileskridt! Den ville jeg virkelig ikke undvære!! :)

.. Sacha

Og verdens bedste DV-vallak, Charmetrold! <3

"De bedste jurister er dem, der fester mest, drikker mest og har det sjovest!!" - citat fra vores skønne tutor første dag på jura

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider