Uhh det er svært at vælge, for jeg er super glad for det meste af mit udstyr.
Nr. 1 må være min springsadel, en Bates. Den er ikke specielt dyr, den er godt brugt, og den har lidt skrammer. Men den er simpelthen en drøm at sidde i, og jeg ville ikke bytte den for nogen anden sadel!!!
Ellers er jeg også vildt glad for mit Neue Schule bid, som bare fungerer for Lenny. Og mine trenser, Hubertus Classic og Stübben. Smukke, anderledes og rigtig meget kvalitet for pengene. Og nogle af mine underlag - diverse pads a'la Alca Pads samt de tynde Eskadron. Begge slags ligger super under mine sadler og holder faconen efter vask. Og min nye Casco hjelm, uhh den er dejlig, luftig og let. Og min Kentucky stævnejakke, som endnu ikke er taget i brug - glææææder mig til at have den på! Min nye Kentaur Athen sidder jeg også som en drøm i - smelter bare ned i sædet. Og ikke at forglemme: Min lange regnfrakke fra Hööks, ved ikke hvad jeg ville gøre uden, den er et must på regnvejrsdage!
Heldigvis har jeg ikke ret mange fejlkøb! 