I weekenden forsøgte mit føl at kravle under forbommen i traileren (mens han stadig var bundet i en kraftig elastik) der er 10-15 cm lavere end hans ryg..
Han gik heldigvis ikke synderligt meget i panik, og lagde sig ret hurtigt ned og rejste sig først da traileren var blevet pillet fra hinanden inden i..
Bommen trykkede ham ca. 10 cm bag lansemærket, og han er selvfølgelig meget øm lige der..
Han er rengående, men man kan ikke lade være med at være lidt paranoid!
Har nogle af jer andre oplevet sådan noget? Og hvordan er det gået siden hen?